Som e-markedsførere navigerer vi gjennom et komplisert landskap av skiftende kundeforventninger, ny teknologi, utvikling i offentlige reguleringer og spørsmål studenter på DM-skolen aldri måtte møte.
En variert hverdag er herlig, men det er greit å få en oppfriskning på hva som egentlig er viktig fra tid til annen. En slik liste fant jeg på nettsidene til Lyris og deler den herved med kolleger i bransjen.
Hovedpunktene fra Lyris (som Vergil støtter 100 %) er:
- Kontroller at e-kampanjene kommer til potensielle og eksisterende kunder - hver gang
- Bruk fersk beste praksis i design, analyse, tilpassing og testing for større reaksjon på meldingene dine
- Integrere mobilen og sosiale medier i dine e-markedsføringskampanjer
- Sett tydelig mål for å oppnå optimale resultater og større avkastning
PS: Har du bare tid til å lese ett tips, ansbefaler vi #15: Define your email value proposition (EVP) ...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar