Nøkkelord

analyse (6) CRM (7) epost (10) innhold (6) jus (2) ledelse (5) mobil (3) salg (16) sosiale medier (4)

23 juni, 2011

Veien videre fra CRM

Drømmen om den lojale og lønnsomme kunden ligger bak mangt et CRM-prosjekt. Og bra er det, siden kunder er og blir grunnlaget for de fleste virksomheter. Problemet er at det blir stadig mer krevende å øke en lønnsom kundebase.


Markedsføring i seg selv er blitt mer sammensatt, kravet til effekt øker og kundene sitter i stadig større grad på kontrollen over hva slags kommunikasjon de ønsker å motta.

I et whitepaper fra SAS Institute trekkes linjene til et videre perspektiv på utvikling av kunderelasjoner, som inkludere både innsikt, interaksjon og ikke minst forbedring.

Dette er spennende lesning som kombinerer:
  • relasjonsmarkedsføring
  • integrert teknologi
  • innsikt og analyse
  • dialog på tvers av kanalene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar